Binnenkort!

Batavierenrace 2024
  • Bestuur
  • Van Nijmegen naar Enschede

SV Passie - De studievereniging voor pedagogiek studenten aan de HAN in Nijmegen!

SV Passie is de studievereniging van HAN Pedagogiek. De vereniging is opgericht in 2018 en heeft als doel om studenten van pedagogiek dichterbij elkaar te brengen en zo meer uit het studentenleven te halen. De vereniging kent momenteel zeven commissies die onder andere gezellige activiteiten, borrels, reizen en educatieve lezingen organiseren. Onze commissies zijn; de activiteitencommissie, de educatiecommissie, de kascommissie, de lustrumcommissie, de mann&commissie, de promocommissie en de reiscommissie.

Onze vereniging

SV Passie is er om studenten die pedagogiek studeren aan de HAN in verbinding te brengen met elkaar. Hierbij vinden wij het belangrijk dat alle studenten zich welkom voelen en inclusiviteit voorop staat. Voor onze leden vinden wij het belangrijk dat SV Passie ervaren wordt als laagdrempelig, zonder verplichtingen en geheel vrijblijvend. Daarnaast is het ons doel om niet alleen studenten met elkaar in contact te brengen, maar ook een verbindende factor te zijn tussen de studie, de studenten en het werkveld wat bij dit vak past.

Via SV Passie brengen wij pedagogiek studenten uit alle leerjaren met elkaar in contact om meer uit hun studententijd te halen. Op deze manier leren studenten mensen binnen de vereniging kennen met wie zij hun kennis kunnen delen, studietips kunnen uitwisselen of gezamenlijk naar een activiteit kunnen gaan.

Wil jij meer weten over onze vereniging, ben jij benieuwd waar wij nog meer voor staan en wat onze doelen zijn. Neem dan een kijkje bij onze verenigingsdocumenten. Hier is ons bestuursplan terug te vinden!

logo_sv_passie.png

Lid worden

Nog geen lid? Klik hier om je in te schrijven! Op het moment dat je lid bent krijg je ook korting op activiteiten.

Vacatures online

Sinds het nieuwe bestuur hun bestuursplannen heeft gepubliceerd wordt er natuurlijk ook weer actief gezocht naar nieuwe commissieleden. Ben jij geïnteresseerd? Klik dan hier!