Reiscommissie

Hi, wij zijn de ReisCie! Van links naar rechts: Viënne, Luna, Janna, Lieke en Cathleen

De naam zegt het al want de ReisCie heeft afgelopen januari de allereerste SV passie reis georganiseerd naar Berlijn. Ook hebben wij afgelopen juni een mega leuk passie ledenweekend mogen regelen, waarbij een high wine, zeskamp en diner bij de bieb niet konden ontbreken!.
Natuurlijk komt er nog iets mega leuks aan dus stay tuned! ;)

Xx De ReisCie

3ccd2a6a-d38f-4409-9d35-b29adda7032f.jpeg

094ca712-75df-40c0-a866-25af53f79a33.jpeg

Wij zijn Viënne, Cathleen en Janna en zitten in het eerste jaar van pedagogiek :)
Cathleen en Janna wonen allebei in het mooie Nijmegen, Viënne in Ede (ook mooi natuurlijk).
We zijn alledrie niet vies van een dansje en drankje
Sinds dit jaar versterken wij Lieke en Luna bij de ReisCie! Dit hebben we afgetrapt met het Passieweekend in Nijmegen
Komend jaar nemen wij het stokje van ze over, dus stay tuned!!!

Xx Viënne, Cathleen & Janna

Hi, wij zijn Luna en lieke en gaan na de zomer beginnen aan ons derde jaar pedagogiek!
Luna woont in Nijmegen en lieke in Elst (Utrecht) maar is er vaak te vinden!
Afgelopen januari hebben we de eerste sv passie reis mogen organiseren naar Berlijn en afgelopen juni het eerste passie ledenweekend in Nijmegen!!
Komend jaar dragen wij het stokje met het volste vertrouwen over aan Cathleen, Viënne en Janna! Xx

Xx Luna en lieke

5f529e3d-97d8-48b9-8d4d-f1c1355bb3d7.jpeg